دخترستان

سلام.من مونسم . توی نظر سنجی ها شرکت کنین و نظر یادتون نره :-)



این پست رو حتما بخونید ...

دوست واقعی شما کیه ؟؟

به نظر من یه دوست واقعی هیچوقت حسودی نمیکنه ...

همیشه پشتته ....


سره چیزای بیخود باهات دعوا نمیکنه ...

 

 

 

دوست واقعیه شما کیه ؟؟؟

 

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

samaneh
ساعت13:56---7 شهريور 1392
مریم فلسفی
بهترین دختری که باش اشنا شدم


کافه چی
ساعت21:24---10 مرداد 1392
دوست واقعیه من خداست و بعدش عزیز دلم محمدرضا

nazanin
ساعت18:22---10 مرداد 1392
دوست واقعیه من مونس یا همون نویسنده ی این پست هاست که واقعا دوسش دارم ودلم هم خیلی براش تنگ شده از همین جا می بوسمش
پاسخ:سلام فدات منم دلم برات یه ذره شده خوشحالم که حسامون دو طرفست


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





| چهار شنبه 9 مرداد 1392برچسب:,| 17:31 | مونس |